03/03/15: noget om at være alene


Som tidligere nævnt er et af mine store problemer uden tvivl relationer. Jeg skal ærligt indrømme at jeg har en angst for at være alene. Jeg er konstant bange for at blive forladt og kan ikke være alene i mere end et par timer. Det er en egenskab jeg hader allermest ved mig selv. Jeg vil så gerne være et selvstændigt individ og hvile nok i mig selv til at kunne nyde mit eget selskab, uden at tro at alle er ved at forlade mig. Istedet er jeg utrolig afhængig af min kæreste og kan nogen gange ikke falde i søvn uden han ligger ved siden af mig. 

Det er utrolig ubehageligt at gå rundt i en konstant frygt for at blive forladt. Desuden tror jeg også det er frusterende for folk der holder af mig, at jeg ikke bare kan fatte det. For hvorfor fanden kan jeg ikke bare forstå at min kæreste bare skal ned til en ven og ikke med det næste fly til Serbien? 

Det er svært for mig at skrive om fordi jeg ikke har en løsning endnu. Jeg har ikke et godt budskab eller noget jeg kan sige hjælper. Lige på det punkt er jeg ligeså meget på bar bund som jer. Men måske er det også bare rart at vide at der er én derude som føler det samme. 

Jeg kan mærke indeni mig selv at angsten for at blive efterladt bliver en lille smule mindre hver dag. Jeg tror at det er min underbevidsthed som tæller dagene og overbeviser mig om at nu har han altså været her i så-og-så-mange-måneder, så han går sikkert heller ikke imorgen. Men troen i at jeg dør hvis nogen går fra mig, er der stadig. For uden dem er der intet mig. Og det er jo forkert. For jeg er jo noget værd, bare mig alene. Eller sådan burde jeg jo i virkeligheden tænke. Og det er måske det jeg skal lære? 

Sådan har jeg faktisk ikke selv tænkt over det. Hmm. 


8 comments:

  1. Til dig modige sjæl.
    Det er stort at du sætter ord på disse ting og tilmed rækker hånden ud til andre der er i samme situation så åbent.
    Det er noget alle har i en eller anden mængde, hvor det er noget der kræver tid, før end at man når til den store tryghed.
    Du skal vide at der er en stille bøn herfra, om at du finder mere ro på din færd, for en dag at føle dig så tryg i dine relationer, som du selv håber på!
    KH herfra!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Simon.
      Din kommentar rørte mig meget og jeg håber virkelig også at jeg finder en ro i mig selv.

      Delete
  2. Du skriver så godt, Kristina, og du rammer plet hver eneste gang.
    Jeg selv er ramt af depression, og kan nikke genkendende til nærmest alt du skriver om. Det her, er pt min største problematik i hverdagen, i det jeg lever i langdistanceforhold, og selvom jeg ikke aner, hvad jeg skal gøre ved det, så er det en enorm trøst, at jeg ikke er den eneste.
    TAK, fordi du har modet til at stå frem og dele det med os andre!
    Anne-Sofie

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAK, for din søde kommentar.
      Jeg har selv været i et par langdistanceforhold inden min angst for at være alene sådan virkelig brød ud og blev et problem. Der er ikke andet at sige at holde ud til omstændighederne kan ændre sig og ellers bare tal om tingene.

      Du er langt fra den eneste :)

      Delete
  3. Hej Alle, jeg hedder Safa El Sadat, jeg er gift i 20 år med min mand, og vi har to søn, ældre en 16 og yngre er 11 år. Min mand elskede mig meget, men det kom til et tidspunkt, da han var involveret i affære med en kvinde, som er hendes kollega. Jeg har aldrig forestillet mig det, men på en eller anden måde ændrede hans holdning til mig og børn, hans sene kommer fra arbejde fik mig til at tænke over sagen. Selv på mit 20 års bryllupsdag i marts holder jeg mig væk fra sex som vi lover at gøre det på brylluppet årsdagen, 15 dage før bryllupsdagen meddelte han ja, at han havde sex med sin kollega. Han bragte hende i min seng, da jeg var ude for arbejde, det betyder, at mine følelser var fuldstændig værdiløse for ham. Min mentale tilstand er fuld af smerte, jeg tror jeg ikke kan glemme og genvinde smerten. Denne kvinde var i fuld kontrol med hende og jeg ville aldrig gøre det med vold, hun vil vinde over mig, da hun er skilt, hun sagde, hun var jaloux over vores forhold, og hun vil ødelægge mig ved at tage min mand. Jeg var nødt til at diskutere det med en ven, der bad mig om at finde en god stavekaster, først og fremmest troede jeg aldrig på denne Cast stavemåde, men jeg må prøve det, indtil jeg kom på tværs af PROPHET NOSA UGO email på internettet om hvordan han har hjulpet så mange mennesker til at få deres ex-tilbage og hjælpe med at rette forholdet og gøre folk lykkelige i deres forhold og nogle andre historier om åndelig sygdom og mere, jeg forklarede min situation for ham, og han hjalp mig med at udføre nogle bønner, nogle urter og rødder og et lille offer, som jeg gjorde, og inden for 7 dage kom han tilbage for at undskylde, og det var bare et mirakel for mig. Er glad i dag, at han hjalp mig, og jeg kan stolt sige, at min mand er nu hos mig igen og han er nu forelsket i mig som aldrig før.
    Har du brug for hjælp i dit forhold som at komme tilbage til din mand, kone, kæreste, kæreste, vindende lotterier, urtemedicin for sygdom, HIV, STD'er, Astma, Arthritis, Fybroid, Stroke eller enhver form for sygdom, åndeligt problem , Jobpromotion, seere, der læser mit indlæg, der har brug for hjælp til eventuelle livsudfordringer, skal kontakte PROPHET NOSA UGO, og du vil være glad for, at du gjorde det.

    Email: nosaugotemple@gmail.com
    WhatsApp: +34631686040
                           +17207992813

    ReplyDelete
  4. Jeg var gift med min elskede mand, og vi elskede og elskede os selv i gode to år, og hver ting foregik glat, men 29. juni 2018 havde vi begge misforståelser, og han fortalte mig, at forholdet er forbi, og at han ikke mere har følelse for mig og jeg bønfalder ham, fordi jeg elsker ham så meget, men han nægtede mig, jeg var så nede, at jeg følte, at verden var slut for mig, men min ven fortalte mig om en stavebeslag, der hjalp hendes søster med at få sit forhold tilbage , et godt stykke arbejde og fordel i nogen af ​​hendes bestræbelser, men i starten var jeg bange, men jeg er nødt til at give denne mand en retssag, fordi jeg elsker min mand meget, og jeg er ikke villig til at miste ham til nogen kvinde, så jeg beordrede tilbagevendende kærlighed trylleformular fra denne store stavebeslag kaldet DR PEACE og han gjorde mig til en glad kvinde igen for at sige det hele min mand kom tilbage til mig med meget kærlighed og et omsorgsfuldt hjerte… jeg vidner om denne store stavebeslag du er en stor mand i dette verden og du betyder så meget for mig at du er den bedste stavekaste r. Du kan kontakte denne mand via denne e-mail, hvis du virkelig har brug for at få dine problemer løst. her hans indhold e-mail doctorpeacetemple@gmail.com du kan også skrive ham via whats-app + 2348059073851 eller du kan også kontakte ham på viber på +2348059073851.

    ReplyDelete
  5. Mit liv blev ødelagt, da min mand sendte mig pakning, efter 13 år har vi været sammen. Jeg var vild og hjælpeløs efter at have prøvet så mange måder at få min mand tilbage til mig. En dag på arbejde blev jeg distraheret uden at vide, at min chef ringede til mig, så han sad og spurgte mig, hvad det drejede sig om, jeg fortalte ham, og han smilede og sagde, at det ikke var noget problem. Jeg forstod aldrig, hvad han mente med, det var ikke noget problem at få min mand tilbage, han sagde, at han brugte en besværgelse for at få sin kone tilbage, da hun forlod ham til en anden mand, og nu er de sammen indtil dato, og oprindeligt var jeg chokeret over at høre noget fra min chef. Han gav mig en e-mail-adresse på DR ODION, som hjalp ham med at få sin kone tilbage, jeg troede aldrig, at dette ville fungere, men jeg havde ikke noget valg at komme i kontakt med de ordsprog, at jeg bliver færdig, og han bad om mine oplysninger og at min mand var i stand til at foreslå at fortryde ham, og jeg sendte ham detaljerne, men efter to dage ringede min mor til mig, at min mand bad om, at han ville have mig tilbage, jeg troede aldrig, for det var bare en drøm, og jeg måtte skynde mig til min mors sted og til min største overraskelse knælede min mand og bønfaldt mig om tilgivelse for, at han vil have mig og barnet hjem, da jeg gav DR ODION en samtale om pludselig ændring af min mand, og han gjorde det klart for mig, at min mand vil elske mig indtil verdens ende, at han aldrig vil forlade en anden kvinde. Nu er jeg og min mand sammen igen og begyndte at lave sjove ting, som han ikke har gjort før, han gør mig glad og gør hvad det skal gøre som en mand uden at narre. Hvis du har brug for hjælp af enhver art, bedes du kontakte DR ODION for at få hjælp. Hans e-mail er (drodion60@yandex.com) eller ring til +2349060503921 ELLER også på WhatsApp.

    ReplyDelete
  6. Mit liv blev ødelagt, da min mand sendte mig pakning, efter 13 år har vi været sammen. Jeg var vild og hjælpeløs efter at have prøvet så mange måder at få min mand tilbage til mig. En dag på arbejde blev jeg distraheret uden at vide, at min chef ringede til mig, så han sad og spurgte mig, hvad det drejede sig om, jeg fortalte ham, og han smilede og sagde, at det ikke var noget problem. Jeg forstod aldrig, hvad han mente med, det var ikke noget problem at få min mand tilbage, han sagde, at han brugte en besværgelse for at få sin kone tilbage, da hun forlod ham til en anden mand, og nu er de sammen indtil dato, og oprindeligt var jeg chokeret over at høre noget fra min chef. Han gav mig en e-mail-adresse på DR ODION, som hjalp ham med at få sin kone tilbage, jeg troede aldrig, at dette ville fungere, men jeg havde ikke noget valg at komme i kontakt med de ordsprog, at jeg bliver færdig, og han bad om mine oplysninger og at min mand var i stand til at foreslå at fortryde ham, og jeg sendte ham detaljerne, men efter to dage ringede min mor til mig, at min mand bad om, at han ville have mig tilbage, jeg troede aldrig, for det var bare en drøm, og jeg måtte skynde mig til min mors sted og til min største overraskelse knælede min mand og bønfaldt mig om tilgivelse for, at han vil have mig og barnet hjem, da jeg gav DR ODION en samtale om pludselig ændring af min mand, og han gjorde det klart for mig, at min mand vil elske mig indtil verdens ende, at han aldrig vil forlade en anden kvinde. Nu er jeg og min mand sammen igen og begyndte at lave sjove ting, som han ikke har gjort før, han gør mig glad og gør hvad det skal gøre som en mand uden at narre. Hvis du har brug for hjælp af enhver art, bedes du kontakte DR ODION for at få hjælp. Hans e-mail er (drodion60@yandex.com) eller ring til +2349060503921 ELLER også på WhatsApp.

    ReplyDelete