noget om travlhed, tryghed og relationer


Der sker så mange ting på én gang for tiden. Det stresser mig utrolig meget, men på en dejlig forfriskende måde. Lidt ligesom et koldt brusebad. 

Min kæreste og jeg flyttede officielt sammen i denne weekend og jeg er lykkelig. Det varmer når jeg ser postkassen med hans navn ved siden af mit. Det giver en utrolig følelse af tryghed. 

De næste par uger vil jeg fokusere på at skrive om relationer. Det er noget mange psykisk lidende og ikke mindst borderlinere har svært ved. Det bliver svært, da det er noget jeg arbejder rigtig meget med. Men det bliver også spændende. Hvem ved? Måske lærer vi lidt mere om os selv. 

2 comments:

  1. Tillykke, dejligt at læse at du er lykkelig :) Jeg ser frem til dit næste blog opslag om relationer, og som du skriver. Det har mange det svært ved, også jeg selv. Ved jeg lære noget, hver gang jeg læse dine opslag. Om mig selv, om dig, om borderline og alt andet du skriver om. Det er det gode ved at lytte/læse hvad andre siger/skriver, man lære eller få forståelse :)

    ReplyDelete