23/12/14: påtvunget hygge og dårlig timing


I morgen går det løs med flæskesteg, gaver, familie, juletræsdans, risalamande og hygge.
Det er lige præcis derfor jeg ikke bryder mig om jul. For hvad hvis jeg egentlig har en møgdag i morgen? Er der dødsstraf til mig, fordi jeg ikke er i hygge-mode?

Hvad hvis jeg har én af de dage hvor jeg bare gerne vil blive under dynen? Er det tilladt at sige fra? Jeg tror virkelig at juleaftensdag er en fyfy-dag at have det psykisk dårligt på.
Jeg ved hvertfald at hvis jeg i morgen ringede til min mor og sagde at jeg helst ville blive hjemme, ville jeg få en skideballe. For hvad skulle hun fortælle resten af familien der glædede sig til at se mig? I kan godt se at der kun én ting forude - og det er altså dødstraffen fra mutti.

Og nu kommer jeg lige i tanke om at jeg ikke har flere sovepiller. Perfekt aften at for første gang i halvandet år, prøve at falde i søvn uden. Flot Kristina! 


Men hvad pokker. God jul til alle jer derude og glæd jer til mit post-lorte-juleaften-indlæg! 

No comments:

Post a Comment