25/12/14: post-lorte-juleindlægget


Den påtvunget hygge som jeg skrev om i forrige indlæg, blev desværre en realitet for mig. Med kun 5 timers søvn (igen, fantastisk af mig at teste livet uden sovepiller dagen før) var jeg mildt sagt lettere irritabel. Sæt en provokerende lillesøster ind i ligningen og så er jeg lige pludselig en tikkende bombe.

Nu må I ikke misforstå mig. Det var en meget hyggeligt juleaften. Det var dejligt at se familien, spise god mad, danse om juletræ og pakke gaver op. Jeg er ikke en utaknemlig møgkælling. Men det er min lillesøster altså. Så er det altså svært at "behave".

Så en blanding af for lidt søvn, at virkelig anstrenge sig for ikke at sætte min lillesøster på plads og for ikke at nævne at have det fysisk dårligt efter ALT FOR MEGET mad (ups), kom jeg hjem og gik grædende i seng. Der kunne jeg forresten heller ikke falde i søvn (på trods af jeg var skide træt).

(Undskyld mor. Jeg ved du læser med. Tak for mad og gave)

No comments:

Post a Comment