08/06/15: endnu et nederlag


Hvis I læser med på min facebookside, er I også klar over at jeg for et par uger siden søgte arbejde. Jeg fik faktisk et arbejde, som jeg glædede mig rigtig meget til at starte på. Jeg måtte dog på andendagen springe fra. Jeg troede jeg var klar til at lægge syge Kristina lidt bag mig for en tid og istedet fokusere på at komme op i gear igen. Men lige fra første vagt kunne mærke angsten for at fejle og skuffe dem der havde ansat mig. Jeg havde haft en god dag, men da jeg kom hjem overvældede de negative tanker og følelser mig. Jeg kunne mærke at det ikke var sundt for mig at fortsætte. Jeg følte mig stresset og svimmel. Lidt ligesom når man rejser sig alt for hurtigt. 

Det har været et stort nederlag for mig. Først og fremmest fordi jeg er skuffet over mig selv, fordi jeg ikke kunne gennemføre det. Jeg er god til ikke at gennemføre ting. Men også fordi jeg glemte ALT hvad jeg havde lært i terapi, så snart jeg trådte ud af døren. Jeg er skuffet over jeg har brugt 5 måneder i terapi for blot at glemme det igen. Men jeg lærer nok bedst på den hårde måde. 

Jeg er endelig ved at komme ovenpå og er nu i velfungerende virksomhedspraktik hos et familiemedlem. Det er rart, fordi der er forventninger til mig, men de stiger mig ikke til hovedet. Det er ikke et pres, fordi hun kender til mine problemer og kan rumme dem. 

Sidst men ikke mindst håber jeg at I er tålmodige. Bloggen er også et pres på mig, men det er ikke noget jeg vil give op. Det giver mig så meget glæde at der er nogen derude, som kan bruge mine tanker til noget konstruktivt. Hvis bare jeg hjælper én enkelt, er det hele presset værd. 

Men som man siger: op på hesten igen!

6 comments:

  1. Du mangler stadig at lære at rumme dig selv. Som du er. Det skal nok komme. Kan det tænkes, du ikke var dig selv den ene dag på arbejde?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg tror faktisk jeg var mig selv. Jeg tror jeg er sådan en der lidt for hurtigt springer ud i tingene. Jeg er for nysgerrig. Så brænder man nogen gange nallerne..

      Delete
    2. Okay :-). Hurtig og nysgerrig er gode egenskaber. Det er sammenhængen, der afgør, om du er FOR hurtig eller FOR nysgerrig. Du er som du er jo. Hvis de andre, har forventninger til dig, som du ikke kan indfri, er det jo Deres Problem at håndtere den skuffelse, og ikke din! Eller hvad? :-)

      Delete
  2. Stærkt at du prøvede at hoppe ud i noget, og lige så stærkt at du så sagde fra igen. Som du selv siger, op på hesten igen, og tag tingene stille og rolig i dit eget tempo :-)

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Hej Alle, jeg hedder Safa El Sadat, jeg er gift i 20 år med min mand, og vi har to søn, ældre en 16 og yngre er 11 år. Min mand elskede mig meget, men det kom til et tidspunkt, da han var involveret i affære med en kvinde, som er hendes kollega. Jeg har aldrig forestillet mig det, men på en eller anden måde ændrede hans holdning til mig og børn, hans sene kommer fra arbejde fik mig til at tænke over sagen. Selv på mit 20 års bryllupsdag i marts holder jeg mig væk fra sex som vi lover at gøre det på brylluppet årsdagen, 15 dage før bryllupsdagen meddelte han ja, at han havde sex med sin kollega. Han bragte hende i min seng, da jeg var ude for arbejde, det betyder, at mine følelser var fuldstændig værdiløse for ham. Min mentale tilstand er fuld af smerte, jeg tror jeg ikke kan glemme og genvinde smerten. Denne kvinde var i fuld kontrol med hende og jeg ville aldrig gøre det med vold, hun vil vinde over mig, da hun er skilt, hun sagde, hun var jaloux over vores forhold, og hun vil ødelægge mig ved at tage min mand. Jeg var nødt til at diskutere det med en ven, der bad mig om at finde en god stavekaster, først og fremmest troede jeg aldrig på denne Cast stavemåde, men jeg må prøve det, indtil jeg kom på tværs af PROPHET NOSA UGO email på internettet om hvordan han har hjulpet så mange mennesker til at få deres ex-tilbage og hjælpe med at rette forholdet og gøre folk lykkelige i deres forhold og nogle andre historier om åndelig sygdom og mere, jeg forklarede min situation for ham, og han hjalp mig med at udføre nogle bønner, nogle urter og rødder og et lille offer, som jeg gjorde, og inden for 7 dage kom han tilbage for at undskylde, og det var bare et mirakel for mig. Er glad i dag, at han hjalp mig, og jeg kan stolt sige, at min mand er nu hos mig igen og han er nu forelsket i mig som aldrig før.
    Har du brug for hjælp i dit forhold som at komme tilbage til din mand, kone, kæreste, kæreste, vindende lotterier, urtemedicin for sygdom, HIV, STD'er, Astma, Arthritis, Fybroid, Stroke eller enhver form for sygdom, åndeligt problem , Jobpromotion, seere, der læser mit indlæg, der har brug for hjælp til eventuelle livsudfordringer, skal kontakte PROPHET NOSA UGO, og du vil være glad for, at du gjorde det.

    Email: nosaugotemple@gmail.com
    WhatsApp: +34631686040
                           +17207992813

    ReplyDelete