21/12/14: lidt om stilstand og sure underhylere


Er jeg den eneste der har de dage hvor man bare aldrig kommer videre med noget af det man skal? Sådan én dag har jeg haft de sidste 3 dage. Bunken med vasketøj, regningerne i postkassen og støvet i krogene hober sig op, SAMTIDIG med at bordpladsen i køkkenet bliver mindre og mindre af den beskidte service der bare fylder mere og mere. Der sidder jeg så. På min computer og kigger på ligegyldige ting som menstruationskopper, makeup-tutorials på Youtube og underlige blogindlæg om Fie Laursen og hendes botoxindsprøjtning i læberne.

Hvorfor er det lige at jeg har siddet foran computeren de sidste 8 timer? Det er lige før at vaske min kærestes beskidte undertøj virker som et mere attraktivt tilbud, end internettets sorte hul af lort.

Jeg havde faktisk en plan i morges. Jeg ville stå op og lave the. Tage et bad. Gå ned og sætte vasketøj over i kælderen. Derefter ned og handle. Så hjem og vaske op og støvsuge. Gæt hvor jeg kom til?
GODT at jeg kun har planer 4 dage om ugen - ellers ville jeg da gro til derhjemme i sure underhylere, for gammel mad og beskidte tallerkner. 

No comments:

Post a Comment